21:53

ær klockan nu..
Jag har fått nytt jobb, børjar kl. 06:30 imorgon :)
Har fått en massa au pair erbjudanden i usa också, ær bra sugen på o åka, men då får jag inte lån till i sommar o då blir det ingen lhnght før mig o Chris.

Har fått några riktigt bra erbjudanden som au pair hær i norge med men då låser jag mig i øver ett år på kontraktet o det går inte enligt mina planer.

Jaja, cèst la vie..

Min man har børjat packa, han ger sig av om drygt två veckor :(

Ska med till amsterdamp iallafall, men så mycket mer har jag inte råd med æn.
Kommer bli så sinnsykt drygt utan dig baby!!!

Nåvæl, en liten uppdatering.
Skall Dricka upp min pilz o kosa litt sen blir det decka.


Piiiiiz


14/01-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0