Home, sweet home..

25/9-08

Kom hem till sverige igår, efter mycket stök o stuk.

Och har nu slutligen fallit offer för grupptrycket och skaffat mig en blogg, vilket jag lovade mig själv att aldrig göra.
Men ska jag bo granne med mitt Luder så känns det nästan som ett måste att följa hennes tassar i samma domän.

Har inte gått ett dygn sedan jag lämnade oslo men vill redan tillbaka, nåväl.. tre veckor går snabbt med tanke på allt jag har att stå i.

Skulle blivit till karlstad kommande helg men blev sjuk igen i måndags, akkurat efter att jag blivit frisk.
Tre dagar utan feber på två veckor, that's hot.. not

Men min norrman kommer förhoppningsvis om några veckor för att se det gråa trista liv som levs här, för att sedan hjälpa mig med mitt flyttlass och packa mig iväg från södermanland för gott!

Skall ta mig ett røyk och hostsaft och sedan decka.

Love's every moment 

Maria Magdalena Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0